2012 m. lapkričio 11 d., sekmadienis

"Aš esu legenda"

Mačiau filmą, tačiau jis neužsiliko mano mintyse, o štai knyga paliko savo pėdsaką. Kiek pamenu filmas nelabai atitiko knygą.
Pradžioje ir viduryje skaitėsi labai sunkiai, gal tiksliau labai viskas buvo pastovu, vienodą- namo tvarkymas, kiekvieną naktį siautėjantys vampyrai, vis išgeriantis herojus, net ir šuns pasirodymas gatvėje man nesukėlė jokių emocijų. Tačiau, kai pasirodė moteris, tada ir prasidėjo visas įdomumas. O pabaigoje išvis skubėjau skaityti, akimis bėgte bėgau per puslapius, nes buvo daug intrigos, daug veiksmo ir viskas netikėtai baigėsi.
Mano manymu ši knyga yra įvadas į visų vampyrų knygų pasaulį. Nes joje labai daug ir įvairių vampyrų, aprašyti jų naikinimo būdai, baimės, analizuojami net ir psichologiniai veiksniai. Herojus atrado, kad žmones vampyrais paverčia bakterija "vampiris", žmonės tampa tų bakterijų į kaitais ir gyvena tik tam, kad tenkintų jų poreikius.
"Normalumas - sąvoka, tinkanti daugeliui. Normali yra dauguma, o ne vienas žmogus." 206p.
Baigėsi tikros žmonių rasės egzistavimas, atėjo žiaurūs ir negailestingi vampyrai.

Įdomu buvo skaityti ir apimtis visai negąsdinanti, o greitu metu pradėsiu "Saulėlydžio" keturlogijos pirmąją knygą, manau jau metas ir man perskaityti.

Anotacija:

Robertas Nevilis yra paskutinis žmogus Žemėje… bet jis nėra vienintelis gyventojas. Kiekvienas vyras, moteris, vaikas Žemėje virto kažkuo kitu – padaru, trokštančiu bet kokia kaina sunaikinti Nevilį.
Dieną jis – vienišas medžiotojas, civilizacijos liekanose persekiojantis tuos, kurie anksčiau buvo jo draugai ir kaimynai. Naktį jis užsibarikaduoja savo name ir meldžiasi, kad greičiau ateitų aušra.
Tačiau labiau nei kova Nevilį vargina klausimas: kuo ypatingas žmogus, kuriam lemta būti paskutiniu iš gyvųjų?


Įvertinimas: 8/10

Kaina: iš bibliotekos

Leidimo metai: 2007

Puslapių skaičius: 208


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą