2017 m. kovo 11 d., šeštadienis

Išbandžiau | "Pupa" Ultraflex ilginamasis ir riečiamasis blakstienų tušas


"Pupa" Ultraflex ilginamasis ir riečiamasis blakstienų tušas, 10 ml, juodas, kaina apie 15,49 eur, galima įsigyti "Kosmada" ir "Kristiana" parduotuvėse (šiuo metu "Kosmados" el. parduotuvėje galima įsigyti už 9,29 eur, 40 proc. pigiau), aš išbandžiau šį rinkinį - tušo pakuotė tvirto raudono plastiko, šepetėlis silikoninis, pagriebia blakstienas it mažos šukytės. Tušo kvapas specifinis, tačiau neerzina. Šiuo blakstienų tušu gali dažytis turinčios jautrias akis ir nešiojančios kontaktinius lęšius.


Mano nuomonė:

Pačioje tušo naudojimo pradžioje jis buvo labai skystas, šepetėlis paimdavo daug produkto, sulipdavo blakstienos, taip pat buvau senokai naudojusi silikoninį šepetėlį, tad įgusti pasidažyti taip pat reikėjo. Tačiau po poros savaičių, blakstienas dažyti pasidarė paprasčiau, tušas sutirštėjo, ranka įgudo.

Šepetėlis pakabina produkto tiek, kiek reikia, puikiai padažo kiekvieną blakstieną, tik man nepatinka, kad tūbelėje labai greitai atsirado gumuliukų, kuriuos prieš dažydamasi nubraukiu. Kitas dalykas, kuris man nepatinka - tušas yra labai jautrus vandeniui, ašaroms, iš kitos pusės - lengvai nuvalomas. Bent kiek pašlapus blakstienoms, jos ima juodai tepti ar net sulimpa. Tad su dviračiu per rūką su šiuo tušu nepavažinėsiu, ką dariau su "Essence" tušu ir viskas liko vietoje.

Pats tušo efektas tikrai man patinka, galima išgauti ir natūralių ir lėliškų blakstienų efektą - užriestų, pailgintų, atskirtų ir itin juodų. Pastebėjau, kad antras tušo sluoksnis duoda daugiau juodumo ir ryškumo akims.

Silikoninis "Pupa" tušo šepetėlis:


Pliusai: itin juodas; lengvai nuvalomas; tinkamas jautrioms akims ir nešiojančioms kontaktinius lęšius; patogus ir kiekvieną blakstieną atskiriantis šepetėlis.

Minusai: tušo jautrumas vandeniui ir ašaroms; pradėjus naudoti itin skysta ir lipnoka konsistensija; tušo masėje greitai atsirado smulkių gumulėlių; didoka kaina; sudėtyje yra parabenų.


Itin kokybiška, patogi ir maloni naudoti kosmetinė:


Ar rekomenduočiau? Taip, jei nėra didelių reikalavimų tušui dėl išsilaikymo kokybės.

Ar pirkčiau dar kartą? Abejoju.

Galutinis verdiktas:

Tušas tikrai neblogas, tačiau aš žinau, kad ir už mažesnę kainą galiu rasti išties gerą ir patikimą tušą, kalbu apie "Essence". Tačiau jei tikrai žinote, kad nelis lietus, neverksite, bet norite turėti itin juodas, atskirtas, užriestas, pailgintas blakstienas, tada siūlau rinktis "Pupa" Ultraflex tušą.



Gamintojo informacija:

Ypač juodas riečiamasis ir ilginamasis blakstienų tušas. Blakstienos nuo šaknų iki pat galiukų padengiamos plonu aukštos kokybės išskirtinės sudėties tušo sluoksniu. Plastikinis šepetėlis puikiai nudažo kiekvieną blakstieną jau pirmuoju potėpiu, tušas lengvai paskirstomas. Patikrintas oftalmologų. Tinka jautrioms akims ir nešiojant kontaktinius lęšius.


Blakstienų tušo sudėtis:


Ankstesnės blakstienų tušo apžvalgos:


*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera. Išsamesnę informaciją, kokios pakuotės tinkamos rūšiavimui, rasite čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą