2016 m. balandžio 29 d., penktadienis

Kovo - balandžio pabaigtukai / empties 2016

Sveiki, laikas bėga, pabaigtų produktų maišelyje kaupiasi greičiau nei spėju pamatyti. Savaitgaliui atėjus kviečiu kartu kratyti maišelį bei apžvelgti tai, ką sunaudojau per du pastaruosius mėnesius. O produktų ne tiek ir mažai. Pažiūrėkime.


"Cleanic Soft and Comfort" vatos padeliai, 133vnt, apie 1,5eur, su akcijomis pigiau - patinka, kad lengvai galima padalinti į dvi dalis, nedirgina, malonu naudoti.

"Colgate Advanced White" dantų pasta, 75ml, 1,5eur, būna ir pigiau - kol kas tai viena mėgstamiausių mano naudotų dantų pastų, tik labai greitai naudojasi, tai vienintelis minusas. Dėl balinimo galiu pasakyti tiek, kad lengvą geltonumą panaikins, jei nepiktnaudžiausite juoda arbata ar kava, bet akinamai baltos šypsenos ji tikrai nepadarys, tam reikėtų kreiptis į odontologų kabinetus. Produktas, kurį rekomenduoju dėl gaivaus kvapo, šiokio tokio balinimo bei patogaus pakuotės atidarymo.

"B.U. Free Spirit" tualetinio vandens mėginukas, 0,5ml - gaila, kad sugalvojo tokias itin nepatogias pakuotes kvepalų mėginukams, tai pats didžiausias minusas, dėl to man šis mėginukas ir išsiliejo stalčiuje, stebuklingai prakiuro ir išbėgo. Gerai, kad nesutepė nieko svarbaus. Patys patogiausi mėginukai yra su purkštuku, na bent jau atkemšamo buteliuko tipo, tik ne tokie "burbuliukai". "B.U." firmos kvapus esu uosčiusi parduotuvėje, tai man visai patiko, bet pati turėjusi nebuvau, tad apie kvapų išsilaikymą nieko negaliu pasakyti. Būtų smagu, jei pasidalintumėte komentarais apie savo patirtį, jei teko naudoti šiuos tualetinius vandenis.

"Margarita" dezodoruojamasis pėdų kremas su arbatmedžio aliejumi, 75ml, 1,5eur, būna ir pigiau - išsamiau esu aprašiusi atskirame įraše. Mano nuomonė nepasikeitė, kremas yra mano kasdieninė būtinybė. Rekomenduoju.

"Essence Lash Princess" blakstienų tušas, juodas, 12ml, 3,79eur, su akcijomis pigiau - ši pirmoji naudota pakuotė man itin patiko, blakstienos tikrai tampa ilgos, riestos, antras sluoksnis stebuklus padaro, šepetėlis klasikinis, eglutės formos, kvapas neerzinantis. Maniau, kad tušas tikrai tobulas. Bet antroji pakuotė, kurią dabar naudoju pasitaikė brokuota. Šepetėlis kreivas, o konsistensija, nors ir nebuvo atidarytas, tirštoka ir tikrai neprimena pirmosios pakuotės produkto ir blakstienų tiek neišilgina. Norėjau rašyti "Išbandžiau" tipo įrašą, bet antroji pakuotė mane suglumino, ir prireiks trečiosios pakuotės, kad susidaryčiau tvirtą įspūdį. Nors daugelis naudojusių šį tušą, jį labai giria, aš tikiuosi, kad antroji pakuotė man pasitaikė tik brokuota ir kompanija produkto sudėties nepakeitė.


"Banka Agafija" balzamas- aktyvatorius, skatinantis plaukų augimą, 100ml, apie 0,89eur - be SLES ir parabenų. Komsistensija skystoka, balsvos spalvos, kvepia žolelėmis. Produkto pakuotė patogi, tik pabaigoje, besibaigiant produktui, duše sunku suvaldyti pakuotę šlapiomis rankomis, nes konsistensija skystoka ir pati pakuotė slidinėja tarp rankų. Man naudoti patiko, plaukučiai tapdavo švelnūs, lengvai šukuojami, malonūs liesti, nesivėlė. Dėl plaukų augimo skatinimo, manau, kad reikia panaudoti reguliariai ir tikrai ne vieną pakuotę, kad pajusti poveikį, jei toks išties yra. Bet kaip už tokią kainą, produktas išties neblogas.

"Green Feel" priemonės - plaukų balzamas-kaukė, kreminė dušo želė, šampūnas išsaugantis plaukų spalvą ir šampūnas nuo plaukų slinkimo, 50ml, tokio kiekio neparduodami, galima gauti kaip dovaną parduotuvėse, perkant už tam tikrą sumą arba laimėti Facebook konkursuose. Aš gavau galimybę išbandyti laimėjusi "Drogas" apžvalgų konkursą. Itin išsamus įrašas jau egzistuoja mano tinklaraštyje, tad apie priemones nebesikartosiu ir kviečiu paskaityti įrašą.


"Essem Hair Studio" juodi ir rudi antakių bei blakstienų dažai, 1 tūbelė dažų 30ml, buteliukas peroksido 20ml ir indelis produktų maišymui, apie 3,5eur kiekvienas, šiuo metu parduotuvėse dar galima rasti prie pakuočių pridėtų šepetėlių antakių ir blakstienų priežiūrai.
Keli metai naudoju šiuos produktus, ir Jums tikrai ne kartą šie produktai matyti mano pabaigtukų įrašuose, tad tikrai rekomenduoju, kas pačios dažotės antakius.

"Bioderma Sensibio H2O AR", 250ml, apie 10eur - skaidrus, silpno kvapo. Raudonio mažinimo tikrai nepajutau, tad tai tiesiog geras vandenėlis veido odos valymui. Tik kaina didoka.

"Garnier Ultra Doux Honey Treasures" šampūnas trapiems, lūžinėjantiems plaukams, 250ml. apie 2eur - šampūnas kažkoks nesusipratimas, pradžioje visos gyrė, koks geras ir panašiai, po to staiga visoms jis ėmė kelti pleiskanas galvos odoje, tame tarpe ir man, tad sunaudojau tik, kad sunaudoti. Nors ir be parabenų, bet kad po jo panaudojimo ima niežtėti galvą, tai tikrai nėra geras produktas. Nerekomenduoju.


"Garnier Oil Repair 3" atstatomoji plaukų kaukė, 300ml, apie 4eur - jei yra žinančiųjų, prašau, apšvieskite mane, kas per "slidinamoji" medžiaga yra produkte. Kiek jį panaudoju, tiek ant dušo grindų čiuožinėju it ant ledo. Būtent tai ir atbaido, nes galvoju, kad pridėta baisių chemijų, kurios nieko gero plaukui nedaro, tik dirbtinai jį suglotnina. Atmetus anksčiau minėtus dalykus, kaukė išties man patinka, plaukai glotnūs, švelnūs ir dar maloniai kvepia. Tik ta sudėtis neramina... 

"Garnier Oil Repair 3" atstatomoji plaukų kaukė, gamintojo aprašymas


"Organix Hydrating Macadamia Oil" intensyvi drėkinanti kaukė plaukams, 237ml, apie 9eur - pabaigai palikau vieną geriausių plaukų produktų. Kai plaukai apgailėtinos būklės, stveriuosi šio buteliuko ir einu gelbėti padėties. Visada stengiuosi turėti, šįkart vėl lauksiu geros akcijos šiam produktui, nes be akcijos jis brangokas. 100 procentų rekomenduoju.

"Organix Hydrating Macadamia Oil" intensyvi drėkinanti kaukė plaukams, gamintojo aprašymas

Komentaruose kviečiu pasidalinti savo pastebėjimais apie sunaudotus produktus, galbūt Jūsų nuomonė kitokia? Padiskutuokime :)

Ankstesni pabaigtukų įrašai:

Vasario pabaigtukai/empties 2016 ;
Gruodžio-sausio pabaigtukai / empties 2015-2016 ;
Lapkričio pabaigtukai/empties 2015 .

*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera. Išsamesnę informaciją, kokios pakuotės tinkamos rūšiavimui, rasite čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą