2016 m. liepos 1 d., penktadienis

Avižiniai sausainiai su sėklomis


Aš labai ir labai mėgstu sausainius... Jau kuris laikas norėjau išsikepti avižinius sausainius su sėklomis, bet tenka pripažinti, kad gausybė receptų ne visada sutampa su idėjomis galvoje. Tad pagaliau radau tokį, kurį norėjau išmėginti. Nusipirkau produktus, kurių man trūko, ir šiandien ėmiausi darbo. Su savomis improvizacijomis recepte, žinoma :)

Originalus receptas.

Pagal receptą reikia :

4 stiklinių greito virimo avižinių dribsnių, (iš pradžių dėjau porą stiklinių dribsnių, nes man atrodė didelis kiekis, bet vėliau sudėjau "Malsena" avižinių Dribsnių energija greito paruošimo 1min. beveik visą raudoną pakuotę, apie 350g)
2 kiaušinių, (dėjau 3vnt.)
200 g sviesto, (dėjau nepilną stiklinę kokosų aliejaus, kitą kartą dalinčiau pusiau su sviestu, nes sausainių gamyba gerokai pabrangsta)
2/3 stiklinės cukraus, (tiek ir dėjau rudojo cukraus, bet kitą kartą dėčiau mažiau)
5 šaukštų linų sėmenų, (pamiršau įdėti...)
4 šaukštų sezamų sėklų,  (naudojau šviesių ir juodų sezamo sėklų mišinį)
3 šaukštų saulėgražų,
3 šaukštų moliūgų sėklų.

Gamybos procesas - viską sumaišyti, aš dar leidau pabrinkti dribsniams, tokie sausainiai dar skanesni.  Formuojami sausainukai, aš tai dariau su ranka ir dėliojau ant kepimo popieriumi uždengtos formos. Kepti reikia iki 190 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 15-17min. Labai svarbu stebėti kepimo procesą, nes kepiau tris skardas, ir pastebėjau, kad 15min per mažai, bet 20min per daug, labai svarbu neapsvilinti kraštelių, pamačius, kad sausainukas jau švelniai rusvas, reikia juos ir traukti, šiuo atveju net ir minutės tikslumas svarbu. Man kepimui pakakdavo apie 17min ir aišku nuopelnai elektrinei orkaitei.

Iš mano užmaišyto kiekio gavosi 27 sausainukai, vieni didesni, kiti mažesni. Ir dabar turiu kuo girtis, nes gavosi fantastiški kepinėliai :) Skonis nenusileidžia pirktiniams, malonų aromatą duoda kokosų aliejus. Pabrinkę sausainėliai labai gardžiai iškepė, tvirti išorėje, minkšti viduje.

Ką kitą kartą daryčiau kitaip?

Dėčiau daugiau sėklų, mažiau avižų; dėčiau mažiau cukraus; kokosų aliejų maišyčiau su sviestu.

Bet kad ir pirmas mano blynas, avižiniai sausainiai tikrai pavyko, ir tikrai rekomenduoju išsikepti ir svečius pavaišinti :)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą