Anotacija:
Volstrito žurnalisto paklaustas, kaip veikia Apple kompanija, jos generalinis vadovas Timas Cookas atsakė: „Nenoriu, jog kas nors perprastų mūsų burtus, kad neimtų kopijuoti.“ Taip S. Jobso įpėdinis apibendrino didžiausią verslo istorijoje paradoksą: Apple produktai ir įkūrėjas Steve Jobsas yra žinomi visame pasaulyje, bet retas kuris nutuokia, kas iš tikro vyksta Apple būstinėje Kupertine.
Apie autorių
Adamo Lashinsky, Fortune redaktoriaus, Silicio slėnio technologijų ir finansų eksperto knyga atveria akis, supažindina su šios išskirtinės kompanijos struktūra, taktika, vadybos strategija, kuri padėjo Steve Jobsui ir jo kompanijai leisti vieną hitą po kito ir netgi sukurti Apple kultą. TAS (tiesiogiai atsakingo asmens) praktika, Top 100 išvykos, tiesioginis pavaldumas – tai tik keletas Apple paslapčių, kurias atskleidė prisistatyti nepanorę informatoriai. A. Lashinsky paaiškins, kaip milijardines apyvartas daranti korporacija sugebėjo išsaugoti nišinės, novatoriškos kompanijos įvaizdį, pateiks argumentuotų įžvalgų, kokia ateitis jos laukia mirus įkūrėjui. Be to, skaitytojas čia ras ne tik unikalios kompanijos analizę, bet ir universalių patarimų, kurie pravers kiekvienam, svajojančiam įnešti Apple magijos į savo įmonę, karjerą ar kūrybą.
Įvertinimas: 8/10
Kaina: 50lt su Steve Jobs biografija, per knygos.lt
Leidimo metai: 2012
Puslapių skaičius: 368
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą