2013 m. kovo 31 d., sekmadienis

Mano parduodami drabužėliai - išsirinkite ;)

Manodrabužiai.lt mano profilis.

Kviečiu įsigyti naujų arba labai mažai nešiotų drabužėlių bei avalynės.



 Suknelė - M dydis, visiškai nauja, kaina 55lt su siuntimu. Man didelė, nes nešioju S dydžio drabužius viršutinei daliai, tad man M dydis per laisvas. O per klubus puikiai tinka, nevaržo judesių. Medžiagytė tampri.

Palaidinė - Takko Fashion, nusipirkau, niekur nepritaikiau, visiškai nauja, nenešiota. S/M dydis, galbūt ir L tiktų, nes yra tampri, kaina 20lt.



 Basutės - platformos - 39 dydis, bet tiktų ir 40 dydžiui, man didokos,aš nešioju 38-39dydžius, dėvėjau tik kartą, pirkau iš manodrabuziai.lt, padariau patobulinimą - raištelius, juos galima nuimti. Platformos patogios, kojytė nepavargsta. Prekinis ženklas Graceland.


Žavios pilkos kelnytės, S/M dydžio, arba kitaip parašyta - 10. Sudėtis - poliesteris. Jos puikiai išryškina liemenį, gaila, kad sustambėjau, nebegaliu nešioti. Lieknai merginai super atrodytų. Nesiglamžančios. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą