2016 m. birželio 7 d., antradienis

Užrašų knygelės. Kokios man patinka? + ekologiškas patarimas


Sveiki mielieji, kurie mėgstate gražias ir patvarias kanceliarines prekes. Šiame įraše pasidalinsiu užrašų knygutėmis, pro kurias negaliu praeiti, vis peržiūriu naujus dizainus, ir man patikusį būtinai turiu priglausti.



Jau keli metai naudoju tik ukrainiečių gamybos užrašų knygutes. Gamintojo puslapis su daugiau dizainų pavyzdžių. Jei neklystu, "Maximos" lentynose yra ir daugiau šios įmonės gaminių, ne tik knygučių.


Visada skeptiškai žiūrėjau į knygutes su spirale - išpliš lengvai, prarasiu svarbią informaciją, nevertos dėmesio. Tačiau, šiuo metu, patogesnių knygelių net negaliu įsivaizduoti nei šios - patogus rašymas, galima išnaudoti visas lapelių vietas rašymui, prireikus, tuščią lapelį galima išsiplėšti ir pasidalinti svarbia informacija, ir niekas iš knygutės nepabirs, kaip būna su klijuotomis užrašų knygelėmis. Stiprus kartoninis viršelis saugo knygelės lapus nuo bereikalingo glamžymosi bei lankstymosi. Išties puikiai tarnauja net tą pačią knygelę pranešiojus rankinėje porą metų.


Aš turiu dviejų dydžių knygutes - A6 mažosios ir B6 didesnės. Šiuo metu turiu 5 užrašų knygutes.

Mano turimi mažųjų užrašų knygučių dizainai:
Juoda spiralė, gelsvi, nebalinti lapai, skirtingi viršelių dizainai.

Knygutė veteranė - pati pirmoji atsirado prieš kelis metus pas mane. Nuo jos ir prasidėjo pomėgis šioms knygutėms

Dabar naudojama knygelė

Knygelė atsargai, bet manau neapsiribosiu, ir dar kelais priglausiu :D

Mano turimų didžiųjų užrašų knygučių dizainai :
Dviejų rūšių knygelės - baltu viršeliu su piešiniu ir baltais, balintais lapais, balta spirale bei tamsiu kartoniniu viršeliu ir gelsvoki, nebalinti lapeliai. Didžiųjų kaina 1,49eur.

120 lapų

Naujausias pirkinys - viduje lapai balti, 150 lapų, ji plonesnė už knygelę su 120 lapų

Šias užrašų knygeles renkuosi, nes jos patikimos, gražios. Ateityje planuoju daugiau rašytis ir planuotis nei dabar - savaitės meniu, mokesčių informaciją ar darbo tikslams. Tad ir knygelių kaupimas nėra bevertis. Ir šiaip, aš labai mėgstu rašyti ranka - ištraukas iš knygų, svarbius atsiminimus ir kt., tad knygelės man labai reikalingos. Mėgstu jas kaupti, tiek tuščias, tiek prirašytas.
Tai nėra reklama, tai mano atrastos kokybiškos užrašų knygelės, apie kurias noriu pasidalinti ir su Jumis, ir tikiuosi Jums ši informacija pravers :)

Ekologiškas patarimas

Pabaigai noriu duoti idėją, kaip panaudoti užsilikusių parduotuvių čekių baltasias puses - beveik visada stengiuosi paimti čekį ir jo kitą pusę panaudoti naujam pirkinių ar būtinų padaryti darbų sąrašui surašyti, Gaila ir visai neekologiška švaisyti gero popieriaus lapus, kai namuose kaupiasi puiki žaliava smulkioms, nesvarbioms, bet reikalingoms tam kartui rašliavoms. Be pirkinių sąrašo parduotuvėje man būtų chaosas ir nusipirkčiau visai ne tai, ko reikia, arba pamirščiau tai, ko būtinai reikia. Tad šis mano atradimas puikiai gelbsti, ir jį jau naudoju ne pirmi metai. Dar ir suskirsčiau pagal dydį ir susegiau sąvaržėlėmis tvarkingai pagal dydį, į du pluoštelius, kad bet kaip nesimėtytų :)



Komentaruose parašykite, ar naudojate šais knygeles, ar informacija buvo naudinga bei kokių įrašų ateityje norėtumėte, būsiu dėkinga už Jūsų pasisakymus mano skaitytojai :)

1 komentaras:

  1. aš gražiausias knygutes rašymo randu internetu, jose rašau gražiais rašikliais, nes taip jaučiu didžiausią malonumą.

    AtsakytiPanaikinti