2016 m. lapkričio 27 d., sekmadienis

Išbandžiau | "Montagne Jeunesse 7th Heaven" kokosų plaukų kaukė, 25 ml


"Montagne Jeunesse 7th Heaven" kokosų plaukų kaukė, 25 ml, 1.49eur - vienam kartui skirta kaukė, kuri supakuota plastiko pakelyje, praplėšiama. Konsistencija labiau skysta nei tiršta, baltos spalvos, jaučiamas kokoso kvapas. Kaukė netestuota ant gyvūnų, gali naudoti vegetarai.

Kaukės mano vidutinio ilgio plaukams, tepant ir ant šaknų, užteko dviems kartams, aš manau, kad tai gana skalsi priemonė, maloniai kvepianti kokosu. Po naudojimo plaukai tapo švelnūs, malonūs liesti, nesivėlė. Plaukuose nebuvo riebumo pojūčio. Kaukės nebūtina ilgai laikyti ir po kelių minučių išplovus jaučiamas poveikis plaukuose.

Pliusai: natūralių ingredientų sudėtis, netestuota ant gyvūnų, kaukė tinkama vegetarams, patogi kelionėje, nes kaukė mažo kiekio, maloniai kvepia, priemonė veiksminga ir plukus padaro švelnius ir sveikesnės išvaizdos.

Minusai: nepastebėjau.

Ar rekomenduočiau? Taip.

Ar pirkčiau dar kartą? Tikrai taip


Plaukų kaukės sudėtis:


Gamintojo informacija:


*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera. Išsamesnę informaciją, kokios pakuotės tinkamos rūšiavimui, rasite čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą