2015 m. rugpjūčio 31 d., pirmadienis

Išbandžiau | Catrice Lashes to kill blakstienų tušas

Sveikos merginos. Pristatau dar vieną išbandytą kosmetikos priemonę tai blakstienų tušas iš Catrice Lashes to Kill su juodojo deimanto pudra.


Pakuotė iš plastiko su klasikiniu šepetėliu, tušas juodos spalvos.  Puikiai riečia blakstienas, pastorina, nutepa itin juoda spalva, man priminė Rimmel Scandaleyes tušą, tačiau šio mažesnis šepetėlis ir dirbti lengviau bei kaina mažesnė. Iš tikrųjų nustebino puiki kokybė bei tai kaip atskiria blakstienas, taip pat netepė paakių. Jis turėtų būti tobulas, jei ne minusas, kad labai greitai sutirštėjo, o tada ėmė tepti gumuliukais bei lipinti blakstienas, trupėti. Bet galbūt dėl to kaltas karštas vasaros mėnuo bei kelionės automobiliu, o galbūt kalta ir jo sudėtis.


Pirktas prieš gerą mėnesį ir kainavo be akcijos iki 4 eur,tad ekonomiškai jis tikrai vertas savo kainos, o kokybė puiki. Aš tikiuosi dar jį rasti prekybos vietose bei suteikti antrą šansą, kai nebus taip karšta.
Kiekis: 10ml.


Pilnai rekomenduoti negaliu, tačiau tai vertas išbandymo produktas.

Su Catrice tušu - iš kairės pusės sklinda dienos šviesa

*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą