2015 m. lapkričio 25 d., trečiadienis

Lapkričio pabaigtukai/empties 2015

Sveiki, mano tinklaraščio skaitytojai. Mėnesio pabaiga ir pats laikas Jums paruošti šio mėnesio pabaigtų produktų sąrašą. 


Nivea Diamond Touch kreminis dušo aliejus, 250ml, apie 3eur - konsistencija balsvai gelinė, skystoka, kvepia saldžiai ir gėlių aromatu. Lyginant su mano naudotomis kūno plovimo priemonėmis, šį dušo aliejų sunaudojau rekordiškai greitai, nes ranka tiesdavosi paimti tik jį, daugiau jokie kiti produktai mano lentynoje nebeegzistavo. O jau kvapas.. tikras atsipalaidavimas vonioje, po prausimosi taip pat jaučiamas aromatas iki kelių valandų. Odos nesausino, prausė maloniai, nėra riebus. Prekyboje neberandu, negi jau išpirktas :)

Cleanic Soft and Comfort kosmetiniai diskeliai, 133vnt, iki 1,5eur - mėgstami diskeliai, "Maximos" akcijų metu gerai užsipirkau :) jie nėra plonyčiai, neišskysta.


Rival de Loop Hydro veido kaukė. 1vnt, iki 1eur - plačiai esu aprašiusi čia. Nuomonė nepasikeitė, tikrai rekomenduojamas dalykas, naudosiu tikrai ne kartą.

Loreal Elvital Total Repair koncentratas, 20ml, iki 1eur - produktas taip pat tapęs itin dažnai naudojamu, bene kiekvienuose tuštučiuose jis būna. Drogo parduotuvėje mačiau tokią mažytę kaukę ir "Isana" firmos, ateityje planuoju išbandyti. 


Clean and Clear itin greito poveikio želės nuo spuogų sudėtis

Clean and Clear itin greito poveikio želė nuo spuogų, 15ml - pakuotė plastiko su kartono dėžute. Šį produktą testavimui gavau kažkur prieš 2 metus, bet tuo metu mano gyvenime buvo sudėtingas laikotarpis, tai man nei spuogai nei kažkas kita nelabai ir rūpėjo. Tad kiek išmėginau ir nusiunčiau savo mintis, o priemonė taip ir liko stovėti. Dabar klaikiai smirda alkoholiu ar tai spiritu, tad metu lauk, be to ir sudėtis gigantiška, geriau tokiems ekstra atvejams įsigyti arbatmedžio aliejų, jis tikrai saugesnis bei paveikesnis spuogams.

Amway Artistry lūpų blizgis, Fresh pink, 5ml - nedidelė, elegantiška pakuotė, auksu žerintis kamštelis, kvepia saldžiu pyragu :) laimėjau konkurse, bet man nepatiko spalva, tad stovėjo ir metas išmesti, nes pakeitė konsistenciją.


Playboy VIP tualetinis vanduo, 50ml, iki 10eur - tualetinis vanduo stikliniame buteliuke su blizgia kartonine pakuote. Buteliukas puoštas kamšteliu su zuikučio ausytėmis bei kaspinėliu.

Vienas mano mėgiamiausių kvapų, kartu ir saldus, bet yra rūgštelės ir gaivumo. Išsilaikymas trumpokas, tad norisi dažnai juo purkštis, kad vėl pajusti kvapą. Rekomenduoju toms, kurios mėgsta moteriškus kvapus ar ieško kvepalų kasdienai.

Aprašymas. Playboy VIP for Her skirtas merginoms, kurios yra elegantiškos ir visada žavingos, kurios skleidžia žaismingą jausmingumą, kuris itin traukia vyrus. Tai gėliškas aromatas, pabrėžiantis moteriškumą.

- Viršutinės natos: bijūnai, apelsinų žiedai, nektarinai, cukrus;
- Vidurinės natos: obuoliai, raudonieji serbentai, vaisiai;
- Pagrindinės natos: santalai, kašmyras, muskusas.


Rival de Loop paakių kaukė, 1,5ml - pabaigiau antrą pakelį iš ketvertuko rinkinio. Nepatinka man šis produktas, paakiams tepti man užtenka nedaug kaukės, tad pakelis stovi savaitę ar dvi, kas gadina produktą, kai atidarytas; mėginau tepti visą veidą, kad greičiau sunaudoti pakelį - išbėrė, nes pasirodo, kad man kimšo poras, per sunkus produktas mano veido odai; šiandien subaigiau kaip rankų kremą, manau taip ir sunaudosiu likusius du pakelius. Man visiškai jis nepasiteisino.

Sebamed Anti-Ageing Q10 Lifting paakių kremas, 15ml, kaina iki 11eur - išsamiai esu aprašiusi čia. Rekomenduojamas produktas +25 amžiaus merginoms.


Garnier Fructis maitinamoji ir stiprinamoji plaukų kaukė, 300ml, iki 6eur - kai pradėjau naudoti "Dove" plaukų kaukes, visos "Garnier" kaukės nublanko.. Pakuotė patogi, stipriai užsukama, produktas maloniai kvepia, po kaukės plaukai slidūs, maloniai kvepiantys. 


Maybelline Colorama nagų lakas, 749 ir 120 splavos, po 7ml, apie 3 eur, būna akcijų ir su 1,5eur kaina - šie lakai man visiškas šlamštas - tik gauna vandens ir net tą pačią lakavimo dieną atsilupa, tad tinka tik toms, kurios neturi namų ruošos darbų arba mėgsta nagus lakuoti kasdien. vienintelis patikęs šios firmos lakas iš "Colorshow" serijos blizgučiai. Kaip atrodo nulakuoti nagai šiais dviem lakais galite pamatyti čia.

Effa nagų lakas, 5,5ml, iki 1,5eur, pirkti galima rasti "Norfoje" - lakavausi tik vieną vienintelį kartą, ant nagų atrodė tikrai gražiai, bet jį nuvalius, mano nagai taip ir liko su rusvais nudažymais kelioms dienoms, tad toks stiprumas mane atgrąsė nuo lako naudojimo.

Galbūt esate kažką iš mano tuštučių naudoję? Pasidalinkite nuomonėmis :)

*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą