2015 m. lapkričio 10 d., antradienis

Išbandžiau | Rasa 2 in 1 kreminė, drėkinamoji dušo bei skutimosi želė su vandens lelijų ekstraktu ir D-pantenoliu


Dar vienas šios dienos įrašas apie kūno priežiūrai skirtą priemonę - Rasa 2 in 1 kreminė, drėkinamoji dušo bei skutimosi želė su vandens lelijų ekstraktu ir D-pantenoliu.


Pakuotė stipraus plastiko, atidaroma nesunkiai, nereikia atsukinėti, tik kaip apačioje esančioje nuotraukoje galite pamatyti, man nulūžo vienas iš dviejų dangtelį laikančių galiukų, tačiau tai naudojimo neapsunkino.
Produkto kaina iki 3eur.
Produkto pakuotėje gauname net 300ml.


Produktas skystos šviesios baltai melsvos spalvos pienelio konsistensijos, itin kvapnus. Gausiai putoja prausiantis, malonu naudoti kaip skutimosi priemonę. Man drėkinimo trūksta, bet prausia gerai, po dušo nejuntu nemalonaus tempimo jausmo, kas reikštų išsausėjusią odą. Tačiau kremu palepinti norisi. Šiame produkte man labiausiai patinka gausus putojimas ir galimybė naudoti kaip skutimosi priemonę, nes kažkiek padrėkina paviršių, kas palengvina skutimą.
Ši želė neatstoja Dove ar Nivea priemonių, tačiau tai vienas pigesnių variantų nuprausti kūną su papildoma naudojimo skutimui savybe, nors šią savybę turi kiekviena kreminė dušo želė ir tai labiau yra reklaminis triukas.

Ir pabaigai, įdomumo dėlei pažiūrėjau kosmetikosdnr puslapyje informaciją apie šį produktą. Ir man pasidarė aišku, kodėl ilgiau naudojant man gan smarkiai pradeda sausėti oda, nors ji ir taip sausa, tad manau, kad antros pakuotės tikrai nepirksiu, o skutimuisi ieškosiu kito produkto.

Gamintojo informacija
Produkto sudėtis :


*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą