2016 m. spalio 29 d., šeštadienis

Išbandžiau | "Debby" Gel Play nagų lakas Nr. 33


"Debby" Gel Play nagų lakas Nr. 33, 3,99 eur, 7.5 ml - pastelinės violetinės spalvos nagų lakas su itin patogiu lakavimui šepetėliu. Kaina gerokai per didelė, nes be jokio viršutinio sluoksnio kitą dieną nagai atrodo apgailėtinai. Tačiau, panaudojus viršutinį sluoksni, lakas puikiausiai išsilaikys ir 5 dienas, bent jau neatsilups juostomis, o tik ties nagučių pakraščiu bus apsitrynę. Kitas dalykas - spalva. Pastaruoju metu tik ir noriu kažkokiu neįprastu spalvų ar spalvinių derinių ant savo nagų, kurių paprastai vasarą nemėgstu. Ruduo - melancholiškas, užmiegančios gamtos šauksmas, tad tai kažkiek persiduoda į mano mintis, ir grožio supratimą. Spalvos intensyvumas - man puikiai pakanka vieno sluoksnio, tačiau visiškai tobulai idealiam efektui reiktų antrojo lako sluoksnio. Aš neįnoringa, tad gana ir vieno sluoksnio :) Nagų lakas ant nagučių palieka gelinio blizgumo efektą, su viršutiniu sluoksniu blizgesys dar intensyvesnis. Džiūsta pakankamai greitai.

Pliusai: labai patogus šepetėlis, gražiam efektui užtenka vieno sluoksnio, nuostabi pastelinė violetinė spalva.

Minusai: be viršutinio sluoksnio lako išsilaikymas tragiškas, didoka kaina, atsižvelgiant į kainą mažokas nagų lako buteliuko tūris.

Ar rekomenduočiau? Taip.

Ar pirkčiau dar kartą? Taip. Smalsu išmėginti kitas spalvas, tačiau su didesne akcija.

Nagų laką "Debby" naudojau su "Būk" viršutiniu nagų lako sluoksniu - rekomenduoju šią kombinaciją.


Nagų lako sudėtis:


*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera. Išsamesnę informaciją, kokios pakuotės tinkamos rūšiavimui, rasite čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą