2017 m. rugpjūčio 12 d., šeštadienis

Išbandžiau | "Catrice" lūpų apimtį didinantis lūpų balzamas


"Catrice" lūpų apimtį didinantis lūpų balzamas, 3.5g, kaina 4,69 eur - plastikinė pakuotė su veidrodiniu metalo spindėjimu. Kamštelis šviesiai rožinis ir stipriai užsifiksuoja. Balzamas yra lūpų dažų pavidalo, suteikia vėsinantį efektą, dilgčiojimą ir šviesiai rožinį atspalvį. Kvapas mėtinis, visai kaip dantų pastos. Tinkamas veganams.

Mano nuomonė:

Pasirodžius pranešimui apie "Catrice" rudens-žiemos naujienas, buvau labai susižavėjusi šiuo balzamu ir tikrai maniau, kad įsigysiu parduotuvėje, kai tik pasirodys ši naujiena. Bet "Catrice" platintojai mane aplenkė ir tarp priemonių, skirtų testavimui, radau ir šį balzamą. Ir tikrai esu patenkinta, nes šiuo metu, esant karščiui, ši priemonė suteikia itin malonų vėsinantį efektą ir lengvą dilgčiojimą. Taip pat priemonė suteikia neryškią šviesiai rožinę spalvą lūpoms ir blizgėjimą, kas prisideda prie vizualaus lūpų paputlinimo. Lyginant su mano naudojamais lūpų balzamais, "Catrice" balzamo drėkinimas išlieka ilgiau, rečiau ranka siekia produkto, nes tiesiog lūpos taip greitai neišdžiūsta. Vėsinimo efektas išlieka maždaug iki 20 min.
Kas man nepatiko? Balzamą susukus į pakuotę lieka balzamo galiukas, kurį netyčia ar nesaugant galima ir nulaužti dedant kamštelį. Tad kol priemonė bus nunaudota iki saugaus atstumo, produktą uždarant reikia pasaugoti. Kitas dalykas - spalva. Balzamas yra šviesiai rožinės spalvos, šviesesnės už natūralią mano lūpų spalvą, tad norėtųsi, kad lūpoms suteiktų lengvą nude atspalvį, panašesnį į lūpų spalvą. O ir dantys pasidažius šiuo balzamu atrodo geltonesnio atspalvio, nei yra iš tikrųjų.

Pliusai: graži pakuotė; malonus vėsinimo jausmas ant lūpų; lūpos atrodo putlesnės; pakankamas lūpų drėkinimas ir priemonės nereikia dažnai tepti; dangtelis stipriai užsifiksuoja; tinkama veganams.

Minusai: pradėjus naudoti labai nepatogu uždarant, kad kyšo balzamo galiukas, nesaugant jį galima greitai nulaužti; norėtųsi, kad balzamas būtų nude spalvos ir atitiktų lūpų atspalvį, kaip už balzamą, kaina yra viena iš didesnių.

Ar rekomenduočiau? Taip, tik man kyla klausimas, kodėl tokios priemonės "Catrice" nepagamino pavasario-vasaros kolekcijai, nes balzamas must-have vasarai, ir nežinia, ar norėsis vėsumos ant lūpų rudenį, ką jau kalbėti apie žiemą.

Ar pirkčiau dar kartą? Taip, jei tik išliks ši priemonė ir kitų metų pavasario-vasaros sezonui, tai bus mano vasaros mėgstamiausia priemonė. Man nereikia putlinimo efekto, bet man reikia  vėsinimo ir puikaus drėkinimo efekto.
Balzamas dekoruotas įspaustu "Catrice" logotipu

Gamintojo informacija:

Taukmedžio sviestu praturtintas lūpų balzamas padidina lūpų apimtį bei suteikia malonų vėsinantį efektą.

Lūpų balzamo sudėtis:

RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-1, OCTYLDODECANOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, SYNTHETIC WAX, CETYL ALCOHOL, TALC, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, MICA, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) FLOWER EXTRACT, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SILICA, CAPRYLYL GLYCOL, METHYL DIISOPROPYL PROPIONAMIDE, HEXYLENE GLYCOL, LECITHIN, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, ASCORBYL PALMITATE, PHENOXYETHANOL, AROMA (FLAVOR), EUGENOL, LIMONENE, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Ankstesni įrašai:

"Catrice" naujienos - ruduo/žiema 2017 - IŠSAMIAI + nuotraukos ir aprašymai
*Produktas gautas išbandymui. Apžvalgoje pateikta mano asmeninė nuomonė, kurios neįtakojo "Catrice" platintojai.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera. Išsamesnę informaciją, kokios pakuotės tinkamos rūšiavimui, rasite čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą