2014 m. rugsėjo 24 d., trečiadienis

Mano pasirinkimas | Gabriella Salvete nagų lakas šaltajam sezonui

Sveikos, atėjus rudeniui užplūdo noras turėti rudeniškus, tamsius nagučius ir išbandyti tai, ko neteko - violetinę spalvą. Mane veikė stereotipas, kad su violetiniais nagais rankos atrodys kaip pas lavoną ir pan. Bet stereotipą sugrioviau, nes nagai atrodo toookie spalvoti ir niekad nematyti :) 

Pasirinkau Gabriella Salvete nr 127 laką (violetinis) ir 109 (arčiau bordo spalvytės), lakavau tik pirmuoju numeriuku šį kartą. Violetinei spalvytei būyinai reikia dviejų sluoksnių, nes pirmasis labai permatomas, taip pat ir konsistencija labai skysta, tad labai greitai subėga į nago kraštelius. Antrasis sluoksnis man užsitepė gan storokai, tad po kurio laiko ant nagučių pamačiau savo megztuko raštą, nors tikrai atsargiai ir kruopščiai džiovinau. 

Bet kokiu atveju pigmentacija priklauso tik nuo splavytės, nes bordo spalvyte prieš tai buvau lakavusi ir jos užteko vieno sluoksnio. Atrodė tikrai gražiai, bet visiškam tobulumui, beabejo, nepakenktų ir antrasis sluoksnis.

Man šie lakai šiuo metu mėgstamiausi, tik spalvyčių mažoka, bet dar mėginsiu ieškoti to, ko norėčiau :) 

Kaina: 5,99lt (Eurokos)
Kiekis: 11ml.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą