2015 m. rugsėjo 21 d., pirmadienis

Išbandžiau | Dove Pure Care Dry Oil maitinamasis plaukų aliejus

Šiame įraše noriu pakalbėti apie mano išbandytą Dove plaukų aliejų visų tipų plaukams.


Pakuotė - storo stiklo buteliukas su dozatoriumi, patogu naudoti. Buteliukas perkant buvo supakuotas į kartoninę pakuotę. Kiekis 100ml.

Aliejukas - skystas, gelsvo atspalvio, geriau nepadauginti, nes suriebalins plaukus, kvapnus, man kartais kvepia gėlėmis, kartais makadamijos riešutu.

Naudojimas - įtrinti kelis paspaudimus į drėgnus arba sausus plaukus, išdžiovinti džiovintuvu arba leisti išdžiūti natūraliai.

Mano patirtis - mano plaukų didžiausia problema yra trupėjimas, deja, kiek naudoju šį aliejuką, problema nedingo, tad stebuklu šios priemonės pavadinti negaliu, bet ir peikti taip pat negaliu, nes plaukai tikrai gauna maitinimą, o ilgam plaukui itin svarbu maitinimas. Mano plaukai šiuo metu yra kaip niekad ilgi, tad manau, kad aliejukų naudojimas yra į naudą ir prie ilgio tai tikrai prisidėjo. Kruopščiai ištepus ir nepadauginus šio aliejuko, plaukai it įgauna apimties, sugeria aliejų ir savyje turi daugiau "mėsos", tampa malonūs liesti, manau plaukai tampa "laimingais plaukais", taip pat ir skaniai kvepia. Grįžtant prie trupėjimo, matyt mano plaukų būklė tokia, kad jiems jau reikia sunkiosios artilerijos, ir žaidimas su pramonėje sumiksuotais aliejais nepadeda, ir reikia naudoti grynus aliejus.
Apibendrinant, aliejuką tikrai patogu naudoti dėl esančio dozatoriaus, pats aliejukas kvapnus, malonus naudoti, suteikia plaukams maitinimą bei juos lepina. Kaina didoka, tačiau produkto kiekis yra net 100ml, tad vertas savo kainos, beto dažnai būna akcijos plaukų priežiūros priemonėms.
Lyginant su pigesniu Pantene su vit.E, kurį retkarčiais nadoju, Dove tikrai geresnis.

Kaina: virš 10eur.


Kartono pakuotė
Labai norėčiau sulaukti Jūsų rekomendacijų dėl plaukų aliejukų ar plaukų priežiūros priemonių, kurios Jums padarė gerą darbą ar netgi stebuklą. Pasidalinkite komentaruose.

Gamintojo aprašymas

*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą