2015 m. rugsėjo 28 d., pirmadienis

Rugsėjo pabaigtukai/empties 2015

Sveikos merginos, skubu pasidalinti savo rugsėjo mėnesį pabaigtais produktais.


Avon Senses Winter Warmth dušo želė. 250ml - man jos kvapas labai labai patinka, manau Kalėdų laikotarpiui, jei tik vėl atsiras prekyboje, būtinai dar įsigysiu. Ji man tokia jauki, miela, kvepia prieskoniais ir namų šiluma. Konsistensija gelinė, rausvos spalvos, tirštoka, smarkiai putoja.


Loreal Paris Nutri Gold aliejukas veidui 3ml - man visiškai nesigėrė į veido odą, manau tada geriau išėmus iš šaldytuvo tepti alyvuogių aliejų. Na atvirai pasakius man šis produktas atrodo tikras š.... Nevertas nei pinigų, nei laiko, mėginant jį įtepti/įtrinti.įtapšnoti į odą... Konsistensija skysta, skaidri, greitai bėga nuo pirštų ir visų kitų paviršių tepant ar ištepus.


Rival de Loop akių srities kaukės ketvertukas, 1,5ml apie 1eur - su hialurono rūgštimi. Sunaudojau tik pirmąjį ketvertuką, tiksliau nesunaudojau viso, nes man graužė paakių odą. Ir nesuprantu kodėl, todėl ir baisu naudoti toliau. Konsistensija tiršta, baltos spalvos, it kremas, kuris nesusigeria. Na iš tikrųjų, tai produktas nepatiko ir likutį reikės sunaudoti kitoms kūno vietoms, bet ne veidui, arba išvis mesti lauk..


Garnier Pure MatBrusher Oil Control - iš tikrųjų nežinau ar dar yra prekyboje, o jis pas mane jau gan ilgokai stovi nebenaudojamas ir jau tikrai nebegaliojantis. Naudodavau odai valyti, patiko, kad su šepetėliu ant antgalio buvo galima stipriai išvalytiodą , po valymo oda būdavo švelni ir gaivi.



Loreal Elvital Fibralogy mėginukai po 7,5ml - pirmiausiai reikėjo naudoti serumą (skaidrus), o paskui plaukų kondicionierių. Plaukučiai truputį pasipūtė ir įgavo apimties, po plovimo buvau supynusi porą kaselių, tad vėliau jas išleidus ir garbanoms išsileidus, plaukučiai tebeliko pasipūtę. Bet man šios priemonės nėra aktualios, bet buvo įdomu pamėginti mėginukus.


Loreal Elvital SOS priežiūros priemonė plaukučiams, 20ml, apie 1eur - mano pamėgta priemonė, kai reikia ekstra pasirūpinti plaukučiais, pakuotės kaip tik pakanka vienam kartui mano gan ilgiems plaukams. Tik pastebėjau, kad po poros dienų plaukai greičiau apsunksta ir tiesiog sukrenta. Tad manau, kad ši kaukė truputį juos apsunkina. Bet pirkau ir pirksiu, nes rezultatas po jos naudojimo yra stulbinantis ir plaukai keri savo žvilgėjimu :)


Naturals Ultra Soft Rozmarino pėdų kremas, 100ml, apie 1,5eur - nelimpa man pėdų kremai, tad ir šis beveik pilnas iškeliauja šiukšlių dėžėn, išties erzino jo kvapas, nors po jo naudojimo pėdos būdavo minkštos ir glotnios. Kremas baltas ir tirštos konsistensijos. Pirktas "Norfos" parduotuvėje su didele nuolaida. Nekartočiau.



Labell jautrios odos depiliacinis kremas su migdolų aliejumi, 200ml, 3eur - pakankamai didelis kiekis, tad užteko ilgam. Kremas nesukėlė nemalonių pojūčių kaip perštėjimo ar kt., tačiau ir kremo suveikimo teko palaukti ilgiau. Kremo tūbelei mažėjant, tūbelė tapo labai lanksti, tad sunkiau išsispausdavo kremas. Produkto konsistensija tiršta, baltos spalvos. Šiuo metu naudoju Labell depiliacinį kremą, skirtą normaliai odai.

Labell produkto gamintojo aprašymas


Margarita akių makiažo valiklis, 150ml, 3eur - skubėjau pabaigti, nes pradėjo erzinti po produkto naudojimo atsirandantis riebumas, nors ir nuvalydavau, bet tas pojūtis ėmė nebepatikti . Valiklis dvifazis, prieš naudojimą būtina suplakti. Produktas skystas, dar man nepatiko ir kamštelis, nes plakant antrą kartą, man taškydavosi produktas net ir sandariai uždarytas. Greitu laiku tikrai nekartosiu ir abejoju ar išvis dar bekartosiu šį gaminį.


Gentle Day intymios higienos prausiklis, 250ml, apie 7-8eur - naudojimas tikrai patiko, geras produktas, tik didoka kaina. Kvapas specifinis ar tai spanguolių ar kažko kito, toks su rūgštele, konsistensija skaidri, skysta, kartais saujon įsipildavau daugiau negu reikia. Nepaisant to, produktas naudojasi gan skalsiai, malonu naudoti, jaučiamas švaros pojūtis.  Toms, kurioms šis prausiklis kiek brangokas, siūlau gerokai pigesnę alternatyvą, tai Balance intymios higienos prausiklis su šalavijais arba su alavijais, aš turiu pirmąjį ir kiek erzina jo kvapas, gan stiprokas, bet juk jis ne uostymui skirtas :) kodėl siūlau būtent šį prausikliuką? Nes palyginus jų sudėtį, pamačiau, kad jos tiesiog identiškos (tik manajame buteliuke yra šalavijo ekstraktų, o ne alavijų). O jo kaina apie 3 eur, kai akcijos, galima gauti ir pigiau. Tiesa, kiekis jo truputį mažesnis - 200ml.


Eucerin Lip Aktiv lūpų pieštukas jautrioms lūpoms, 2eur - labai nemėgstu, kai balzamą reikia trinti į lūpas, kad pajausti produktą ant lūpų. It kokį vašką teptum, kuris paslaptingai nuo lūpų ima ir dingsta. Tikrai nekartosiu ir nerekomenduočiau.


 Rival de Loop akių srities kaukė, 1vnt, iki 1eur - šįkart man ji greičiau sudžiūvo, nei sunaudojau pati. Stebuklų nepadarė, tiesiog drėkino odą, ja rūpinosi, naudojimas malonus, it mini spa procedūra.


Nivea Care intensyvios priežiūros kremas su drėkinamaisiais vaškais, po 4ml - pirmoji mėginuko pakuotė matyt dėl vasarą buvusių karščių veidui nepatiko, tad sunaudojau kūnui, o štai antrąją naudojau jau rudenį ir man visai patiko naudojimas, odos švelnumas ir drėkinimas. Kremas nėra labai tirštas, balsvos spalvos. Tik nemanau, kad pirksiu pilną produktą, nes manau, kad yra ir geresnių priemonių drėkinimui.


Bella vatos diskeliai, 25vnt. - laimėjau vaistinės žaidime. Tiesiog vatos diskeliai, būtini kasdien, patiko mažas, kelioninis maišelis.

*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą