2015 m. lapkričio 11 d., trečiadienis

Išbandžiau | Elfa Pharm Intensive Hair Therapy intensyvaus poveikio linija plaukams


Šiam vakarui noriu pristatyti man nepasiteisinusią iš Elfa Pharm Intensive Hair Therapy intensyvaus poveikio liniją, kurią sudaro plaukų serumas, plaukų šampūnas ir plaukų balzamas-kaukė.


Elfa Pharm Intensive Hair Therapy plaukų serumas, 100ml, kaina apie 3eur, pakuotė rudo stipraus plastiko, produktas išgaunamas naudojantis purkštuku. Pats produktas skaidrus, skystas, šlykščiai kvepia žolelėmis (varnalėša ir kt.).
Buteliuko išnaudojau pusę ir jokio ypatingo poveikio ar stiprinimo plaukams nepastebėjau. Plaukai slenka kaip slinkę, bent džiaugiuosi, kad šis produktas nesausino plaukų taip smarkiai kaip šampūnas. Sunaudosiu tik, kad sunaudoti, bet daugiau nepirksiu. Manau įpakavimą paliksiu naudingesnėms naminėms priemonėms purkšti.
Pliusai - patogus naudojimas.
Minusai - jokio poveikio, stiprus kvapas.

Gamintojo aprašymas

Serumo sudėtis


Elfa Pharm Intensive Hair Therapy plaukų šampūnas, 200ml, kaina iki 3eur, pakuotė rudo stipraus plastiko, kamštelis atkemšamas, turi nedidelę skylutę, pro kurią patogu pilti produktą. Pats produktas skaidrus, skystas, šlykščiai kvepia žolelėmis (varnalėša ir kt.).
Pats blogiausias šampūnas kokį esu naudojusi, poveikio jokio, ir negana to siaubingai išsausina plaukus, galvos odą. Vienu metu naudojau kartu su serumu, ir gan dažnai, vos išvengiau stipresnio pleiskanų antplūdžio. Galvos odą tikrai niežėjo. Lyginant su Fitoval šampūnu, kuris man patiko, nors sausindavo, bet poveikį jutau, tai šitą nežinau net kur ir dėti, ir baisu naudoti, kad neišbalansuotų galvos odos.
Pliusai - patogi pakuotė.
Minusai - jokio poveikio, sausina plaukus ir galvos odą, stiprus kvapas.

Gamintojo aprašymas


Elfa Pharm Intensive Hair Therapy plaukų balzamas - kaukė, 200ml, kaina iki 4eur - iš šios linijos pirmiau kaukę nusipirkau, pirmą ją ir pabaigiau, tad mano atsiliepimą galite rasti rugpjūčio pabaigtukų įraše, kuriame taip pat gausu plaukų produktų. Informaciją apie Fitoval šampūną bei dar daugiau pabaigtų plaukų priežiūros priemonių galite rasti gegužės pabaigtukuose.

Gamintojo informacija
Apibendrindama galiu pasakyti, kad iš šios linijos dėmesio vertas produktas yra tik plaukų balzamas - kaukė. Visa kita įsigijau, nes buvau papuolusi į youtuberių vajų, kuomet kone kiekviena naudojo kažką iš šios linijos ir mėgino auginti ilgus plaukus greičiau. Aš vis dar mėginu juos auginti, man greičio nereikia, svarbu, kad augtų kokybiškai. Greitu metu pateiksiu įrašą apie mano naudotus ir naudojamus vitaminus grožiui.

*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą