2015 m. gruodžio 8 d., antradienis

Išbandžiau | Airwick Silhouettes Amber Mandarin Glow kvepianti ir spalvą keičianti žvakė + video


Sveiki, brangūs mano tinkalraščio skaitytojai, šiandien noriu pristatyti itin kvapnią ir jaukią žvakę iš "Airwick" siluetų kolekcijos, kuri kvepia gintariniu mandarinu.

Dauguma tinklaraštininkių jau turi aprašymus apie "Airwick" žvakes, pas mane šio įrašo dar nėra, tad  skubu taisyti padėtį ir pateikiu savo mintis bei degančios ir keičiančios spalvas žvakės video.


Žvakės indelis supakuotas kruopščiai ir saugiai storoko kartono pakuotėje.


Indelyje turime 152g žvakės, kuri degs tikrai ilgai.


Išpakuojame.


Indelis uždengtas plastikine "spurga" su skylute, kuri leidžia jausti žvakės kvapnumą bei tuo pačiu saugo nuo dulkių. Praktiškas dalykas, tad kai nedeginu, žvakę laikau su šia "spurga".


Kartono įpakavime pateiktos ir saugumo instrukcijos.



Žvakės piešiniai - girlianda su varpeliais, eglutę puošianti pora, šeima prie lango išvyniojanti dovanas, Kalėdų senelis su vaikučiu ir židinys, virš kurio kabo dovanų laukiančios kojinės ir Kalėdų vainikas.



Nuo dulkių sauganti "spurga".


Štai ir švytinti žvakė, video :


Ir nuotraukos :



Mano nuomonė

Žvakė išties yra kvapni, kvepia mandarinų rūgštele ir kvapas kambaryje tikrai juntamas, ypač į jį sugrįžus. Pernai metais buvau įsigijusi cinamono ir obuolių kvapo žvakę taip pat iš siluetų kolekcijos (mano DIY ir patį žvakės indelį nuo šio kvapo galite pamatyti čia), tad jau žinojau, kaip žvakė švytės. Tai viena jaukiausių žvakių, sukurianti malonią nuotaiką, kvapas neerzina, nėra saldus. Žvakė degs ilgai, o ir švytėjimas džiugina ir stebina. Indelius norisi kolekcionuoti ir prasmingai įdarbinti, kad pasitarnavę kaip žvakidės, savo siluetais džiugintų kaip pieštukinės ar kitų smulkmenų dėkliukai. Kai žvakė išdegs, turėsiu jau du mielus indelius.

Rekomenduoju šią žvakę kaip jaukumo kūrimą sau arba kaip dovaną, kad ir artėjančių Šv. Kalėdų proga :)

Kaina: su nuolaida įsigijau už 3,40eur "Eurokos".

*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera.

1 komentaras:

  1. rekomenduoju pabandyti rankų darbo sojų vaško žvakes.. platus pasirinkimas tiek indeliuose, tiek ne internetu

    AtsakytiPanaikinti