2015 m. gruodžio 7 d., pirmadienis

Išbandžiau | Sebamed Clear Face drėkinamoji želė veidui spuoguotai, užterštai odai


Sebamed Clear Face drėkinamoji želė veidui, 50ml, kaina iki 11eur, plastikinė pakuotė, atkemšamu kamšteliu, produktas skaidrus, skystokas, švelnaus kvapo. Užtepus susigeria užtenka nedidelio kiekio, skalsi, lieka kaip želė lipnumas ant veido.

Produktas jau gan seniai prekyboje, galima įsigyti tik vaistinėse.

Gamintojo informacija
Tai viena pirmųjų priemonių, kurią naudojau paauglystėje, tai itin naudingas dalykas dar ir dabar, kai mane išberia neaiškios alergijos ar šiaip spuogeliai dėl hormonų pokyčių. Kas man labiausiai patinka šioje priemonėje, kad ji nuostabiai drėkina. Ryte pabudus veidas ne tik su mažiau spuogelių, bet ir švelnus, kupinas drėgmės.

Produkto sudėtis
Mano paauglystė nebuvo paženklinta nušašimais ar tokiu spuoguotumu, kad odos nesimatė, bet buvo visko, kad ir smarkesnių spuogų etapų, kai atrodė, kad niekas nepadeda. Tad šią priemonę rekomenduoju dabartinėms paauglėms, kaip tikrai nusisekusį produktą, kuris manau pagelbėjo, kad mano oda nebuvo ir nebėra paženklinta buvusių spuogų pėdsakų.

Pliusai - naikina spuogus, neleidžia susidaryti naujiems, drėkina odą, be kvapiųjų medžiagų, be riebalų, be emulsiklių.
Minusai - patepus lieka lipnus veidas.


Šiuo metu ją tebenaudoju, kai odos ph išsibalansuoja ar atsiranda neaiškių spuogelių. Rekomenduoju visoms merginoms ir vaikinams, kurie turi spuoguotą odą ar nuo užteršimo atsirandančius spuogelius.

PATARIMAS. Merginos, jei jūsų oda tapo itin spuoguota, sudirginta, jokiu būdu jos dar labiau nekankinkite su "Balet" ar dar kitokiomis kreminėmis pudromis, kurios "uždusina" spuogelius savo sudėtimi ir jie dar aršiau randasi bei oda ginasi. Jūsų odai labiau padės specialus kremas riebiai odai nuo spuogų ar tiesiog drėkinamasis kremas. Bent jau neerzins ir taip kenčiančios odos. Tokių pavyzdžių mokydamasi mačiau tarp savo klasiokių, grožio tikrai nepridėjo.

*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą