2017 m. sausio 4 d., trečiadienis

Išbandžiau | "Essence" Lash Princess dirbtinių blakstienų efekto blakstienų tušas


"Essence" Lash Princess blakstienų tušas, juodas, 12ml, kaina 3,79eur - tušas juodoje su žaliomis dekoracijomis, atsukamoje pakuotėje, Šepetėlis patogus, eglutės formos. Tušas turi specifinį kvapą, tačiau neerzinantį.

Niekad nemaniau, kad trys to paties tušo pakuotės gali būti tokios skirtingos. Pirmoje tūbelėje tušas buvo idealios konsistencijos - blakstienos tapdavo kaip dirbtinės, ilgos, riestos, nesulipę, ir užtekdavo tik vieno sluoksnio. Antro sluoksnio tepti man tiesiog nebereikdavo.

Antroji tūbelė buvo priešinga - tušas labai tirštas, tepant lipino blakstienas, galiausiai  tekdavo paimti švarų blakstienų šepetėlį, kad sutvarkyti košę ant mano blakstienų. Ir tai keista, nes pardavėja man jį ištraukė kaip naujai gautą iš dėžutės.

Ir trečioji pakuotė, šiuo metu mano naudojama, jau geresnis variantas lyginant su antrąja pakuote, tušą intensyviai naudoju, jis kiek pasausėjo, tačiau teptis tapo dar patogiau, kiekviena blakstiena atskirta, visos pariestos, juodos ir gražios, Ir užtenka tik vieno sluoksnio, kas man labiausiai ir patinka, nes su mano anksčiau naudotais "Maybelline" bei "Rimmel" būtinai reikdavo ir antro sluoksnio tušo, kad išgaučiau lėliškių, gražių, ryškių blakstienų efektą.
Visas tris tušo pakuotes pirkau skirtingu metu, tad gal gamintojas eksperimentavo su sudėtimi, kad man toks keistas naudojimas buvo.

Kalbant apie tušo dizainą ir apipavidalinimą, tai jis labai moteriškas, it į korseta įvilktas, be to ir rankoje patogu laikyti, nes neslidinėja. Šepetėlis - eglutės formos su šereliais, tokie man labiausiai patinka, nes blakstienas tobulai iššukuoja.


Pliusai: pigus, puikiai padažantis, atskiriantis blakstienas, savo gerą vardą užsitarnavęs tarp daugelio.

Minusai: kartais tušas gali būti pasenęs ar tiesiog keistos konsistencijos, su kuria sunku dažyti blakstienas, gan greitai atsiranda gumulėlių, tad ilgiau naudojant nei 1 mėn tampa sunkiau dažytis.

Ar rekomenduočiau? Taip.

Ar pirkčiau dar kartą? Tikrai taip.



Sudėtis:

AQUA (WATER), CERA ALBA (BEESWAX), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM, POLYBUTENE, AMINOMETHYL PROPANOL, STEARIC ACID, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, VP/EICOSENE COPOLYMER, DIMETHICONE, POLYESTER-4, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TOCOPHEROL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, CI 77499 (IRON OXIDES).

Ankstesnės blakstienų tušo apžvalgos:

Išbandžiau | Catrice Lashes to kill blakstienų tušas ;
Lancome Hypnose Star Mascara Mini

*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera. Išsamesnę informaciją, kokios pakuotės tinkamos rūšiavimui, rasite čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą