2016 m. birželio 30 d., ketvirtadienis

Išbandžiau | Eveline Cosmetics Color Edition nagų lakas Nr. 931


Eveline Cosmetics Color Edition nagų lakas Nr. 931, 12ml, kaina 2,19eur (tikrai galima rasti "Eurokos" parduotuvėse) - baby pink, pieniškos rožinės nagų lako spalva itin elegantiškai atrodo, pabrėžia rankų grožį. Tinkama tiek šventėms, tiek biure, nes neatrodo iššaukiančiai. Su viršutiniu nagų lako sluoksniu (aš naudojau "Būk" nail care greitai džiūstantis viršutinis sluoksnis, pabrėžiantis nagų lako blizgesį), išsilaiko beveik savaitę, aišku, jei intensyviai neužsiimsite puodų šveitimais.


Buvau nustebusi, kad man pavyko atrasti tai, ko norėjau, o šio lako spalvos intensyvumas priklauso nuo apšvietimo, tačiau visada nagai atrodo tvarkingai. Saulės šviesoje spalva atrodo beveik kaip švelni persikinė, o be saulės - subtili, šviesi rožinė.

Kiek didesnis minusas šepetėliui, nes jis man gan didokas, ir nelabai patogu lakuoti nagus. Kol kas nagų lakas skystokas, tad taip pat reikia atsargiai lakuotis, kad neišsiterlioti ar nepadauginti produkto.

Norint išgauti spalvą kaip buteliuke, nagus reikia lakuoti dviem sluoksniais, nes nuo vieno sluoksnio būna dryželiai ir nelygūs spalvos pasiskirstymai.

Pirmasis sluoksnis džiūsta gan greitai, antrajam laiko reikia daugiau.

Pliusai - labai graži lako spalva, didelis lako kiekis 12ml.

Minusai - nepatogus šepetėlis, skysta lako konsistensija, būtinai reikia dviejų lako sluoksnių.

Man net tokie minusai nesugeba nusverti pliusų, džiaugiuosi radusi gražios spalvos laką, ką jau darysi, kad teks kas kartą vargti su lakavimu, bet užtat kokia spalva... ♥


Nagų lako spalvos numeriukas


Nagų lako šepetėlis nėra iš patogiųjų lakavimuisi


*Tai nėra reklaminis ar platintojų dovanų įrašas. Viskas įsigyta mano pačios ir tai yra mano asmeninė nuomonė. Ar Jums tiks ir patiks taip kaip man, negarantuoju.

P.S. Nepamirškite rūšiuoti pakuočių. Darykime gamtai ir sau gera. Išsamesnę informaciją, kokios pakuotės tinkamos rūšiavimui, rasite čia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą